Bewertungen von Restaurant Sphinx Almere
Neue Beurteilungen
Laurens
Vriendelijke snelle bezorging, goed eten
Rob
Eten altijd lekker alleen jammer had extra knoflook en uiensaus besteld maar niet geleverd.
Johan
Shandra
Altijd optijd en lekker warm
Roos
De shoarma vond ik te flauw, en droog. Friet was koud. Kipfilet wel lekker.
Flewiw
Heerlijk eten
Priscilla
Ginio
Ruth Heil
Geen sla erbij en vleeskwaliteit iets minder
john paulis
Sphinx stelt nooit teleur. Ook scherpe prijzen
Peggy
Schotel kipfilet van de chef mmmm⊠heerlijk!
Lea
Heerlijk alles, en supersnel bezorgd
Johan
Het was weer heerlijk.
Dylan van der Griend
Co van Bennekom
Is gewoon goed.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Patricia
Roy
Altijd goed bestel er al jaren!
Teunie
Heerlijke shoarma schotel met ui, champ, paprika en gesmolten kaas. 2 sauzen, salade, pita broodje e overheerlijke knapperige friet. Wij eten er met 3 van voor 16,50. TOP
Silvia
Altijd lekker eten. Soms in de weekenden wat langere wachttijden rond etenstijd, maar dat weten we inmiddels. Altijd goede smaak en eten zoals je gewend bent. Betere pizza dan de standaard pizzeria. Complimenten voor de chef. Ook lieve bezorgers.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Kwakkel
Het was lekker.altijd geweest
Elferink
20 minuten te laat
Johan
Maup
2 broodjes shoarma besteld. Het vlees en de broodjes waren prima. Wat ons betreft had er nog wel iets van ijsbergsla bijgevoegd kunnen worden. Wat je krijgt voor de beste wel hoge prijs is erg summier.
Erik
Pim Snoeij
Altijd top
John van IJsseldijk
Waren twee lekkere pizza's, niet te zout, niet te droog en de zeevruchten waren niet taai
Yvonne
Zoals altijd lekker en snel geleverd. Ik bestel hier heel graag!
Patricia
Zoals altijd: Heerlijk gegeten
Katia
Weer heerlijk gegeten!
B. ter Voort
Prima đ
Johan
Het heeft weer heerlijk gesmaakt!!
John van IJsseldijk
De "Zeevruchten" en "HawaĂŻ" pizza's smaakten lekker. Geen taaie mosselen en garnalen Ăšn ook niet te zout.
M
Igor
altijd lekker en snel bezorgd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Esther
De satehsaus is erg pittig dit neemt de smaak weg van het malse vlees
Marjo
Johan
Lea
Ontzettend lieve en service gerichte bezorger. Voor mensen met een handicap een echte ervaring. Het eten was zoals altijd top.
John van IJsseldijk
Mijn vispizza smaakte heerlijk
MB
Goed eten elke keer weer
Ron
We hebben heerlijk gesmuld
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Carlos
Top service
Stephanie
Toppers zijn het bestel heel vaak hoer echt een aanrader
Jay
Johan
Het was weer lekker.
Marjolein
Anoniem
John
Nadat ik had aangegeven, dat mijn Pizza anders bereidt zou kunnen worden, merkte ik ook, dat daar gehoor aan werd gegeven. Mijn Pizza smaakte beter
John Paulis
Was weer lekker als vanouds. Nette bezorging en tamelijk snel.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Yvonne
Weer lekker gegeten. Eten is altijd goed en snel bezorgd.
Johan
Eduard
Shoarma schotel van de chef besteld,zoals altijd weer enorm lekker. Blijft de beste van Almeređ
Ginio
Marjolein
X
Johan
John
Lekker, goed en veel
john Paulis
Heel lekker weer de macaroni el Forno en ook de garnalen
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Hen
Erg weinig en duur. En het shaslik was kip dus echt zonde van het geld.
Gitsels
Smaakvol Bestelling 17.50 u. Tijd bezorging na 1 uur 15 min om 19.05 uur, toezegging via bericht 18.40 uur. Niet acceptabel.
Psul
Eten is goed maar wel 45 minuten telaat
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Connie Teijema
Altijd warm en optijd bezorgd.. en super lekker vooral schotel chef kip
Johan
Was weer prima verzorgd!
Kees Everaarts
De pizza's waren, zoals gewoonlijk, heerlijk. Jammergenoeg is de extra friet niet meegekomen.
Herman
Broodje kipfilet vergeten Werd kort na telefonisch contact gebracht
Jay
Laurens
Lekker eten, snelle bezorging, vriendelijke bezorger.
Jason
Niets om aan te merken altijd top service en snel â€ïžđđŸ
John
Het was weer heerlijk. Wel dit keer wat minder shoarma bij de bestelling van â een groot broodje shoarma â
Albert Drenth
Goed eten voor een goede prijs Bezorging is af en toe razendsnel
Anoniem
Eten was koud
Hans
Was heerlijk, en keurig op tijd.
Johan
H
Jammer dat de saus er niet bij zat
Connie Teijema
Altijd optijd en warm en belangrijk heerlijk..
Tim
Weer lekker gegeten. En lekker snel bezorgd.
Gi
John
Melvin
Yvonne
De pizza's waren weer heerlijk, alleen niet zo heel erg warm, ik doe er altijd wat kruidenboter op maar dat smolt niet helaas.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
M
Johan
Het heeft weer heerlijk gesmaakt!
Igor
top service en heerlijke gerechten
John
Heerlijk en gied
Jay
Boer
Bezorger was een kwartier te laat en het eten was ook nog eens lauw. Gebeurt vaak de laatste tijd. Jammer !
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Donny Hagens
Eten zoals verwacht. Ruime portie. Bezorging op tijd .
Marjo
Amelia
Het duurde kpt lang en de bakjes zijn vlgm kleiner geworden en niet eens goed gevuld
Karolina
Best pizza ever
Johan
Anas
Lekker eten, vriendelijke service en een fijne sfeer. Zeker een aanrader!
Es
Delicious!
Monique
Het was weer heerlijk. Bezorging prima op tijd
Jay
Mischeri
Lekkere pizza en lekker snel
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Ginio
Super lekkere kipburger gegeten
Roel
Wordt telefonisch aangeven bij bestellen dat je eten binnen 45min bezorgd wordt. Uiteindelijk na 2x bellen na 1,5 uur je bestelling ontvangen. Na 1x bellen waar het eten blijft, wordt er gezegd komt er nu aan en een half uur later is er nog niks. Ben gewoon eerlijk geef aan hoelang het echt duurt en hou klanten niet aan het lijntje. Je wordt gewoon in de zeik genomen. Ja het is glad⊠het was al glad toen ik de bestelling plaatste en jullie belde. Zeg dan het is glad het kan helaas wel 1,5 uur duren dan weet je waar je aan toe bent. Helaas is dit niet de eerste keer en zijn we er wederom ingetrapt..
El
Ma
Heerlijke pizza's